En dag på racerbanan
Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / En dag på racerbanan
- Detta ämne har 5 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast 2002-09-15 11:34 av
roger akerblad.
-
FörfattareInlägg
-
september 7, 2002 kl. 17:21 #8825
Tog mig en promenad till Kinekulle Ring för att titta på alla fina bilar som fans där när det är öppet hus. Knatade iväg för att TITTA på SAAB parkeringen döm om min fövåning när jag inte hittade en enda 96a och bara en 99a turbo!!!!
Knatade vidare för att titta på Per Eklunds backbil som nog var det häftigaste för dagen.
Döm om min förvåning bakom Pers buss stod EN V4a 1700S och blänkte. Snygt jobbat Anders!
Stod en bra stund ock tittade. Såg att väldit många tog svängen förbi v4an. Har även skälv märkt att folk tittar när man kommer i V4anMVH Roner
Anonymseptember 8, 2002 kl. 02:41 #65335Var också där…tog dock ingen promenad dit…eftersom det är över 40mil dit….
Men det var klart kul att se en fin V4a
Var även många andra fina bilar där…..mina bilder kommer att publiceras på en annan hemsida inom kort……om ni vill ha adressen dit kan ni maila mig….törs inte skriva adressen härTjoåtjipp
Thomas
september 12, 2002 kl. 23:18 #65337Hej Roger. Anledningen till att det bara stod nyare turbobilar på SAAB parkeringen var att SAAB turboklubben stod för den. Att jag trotsade regnet (Borås du vet) och var där med V4an var mest för att passa på att göra lite reklam för Svenska Saab Klubben när jag ändå skulle träffa Eklund. Det gick åt en hel del informationsblad. Hans backbil är förresten nog ta mig f-n det häftigaste jag upplevt på mången dag. Vilket LJUD!!! Vilket drag!! Att han klämde runt på 55 sekunder och några 10ndelar är ju en bedrift i sig med tanke på att det inte är en racingbil. Ni som inte var där var inte ledsna för det, det finns nämligen en liten filmsnutt (ca 10 meg) med ljud ute på webben nånstans. Jag tror det var på denna site http://www.zon.se/bil/filmer/index.shtml
Jag ryser ännu.
Anders
september 15, 2002 kl. 11:34 #65339Tyvärr så var han på kinnekullering i går på rallycrossfinalen. Idag skulle han till Anderstorp på stcc finalen
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

