Fälgar Saab 92

Forum / Modellspecifika forum / 92/93 / Fälgar Saab 92

  • Författare
    Inlägg
    • oktober 23, 2008 kl. 07:41 #18871

      Jag tycker att de tidiga 92-fälgarna är riktigt läckra med sina släta sidor utan lufthål. Men det är inte alltför ofta man ser dem, så jag har några frågor om dem. Kanske bör nämna att jag inte aktivt söker några just nu, är mest intresserad av om det är värt att börja jaga alls.

      – Hur ovanliga är de egentligen numera?

      – ”Vanliga” fälgar brukar folk kasta efter en, men jag antar att situationen är lite annorlunda med de här. Vad kan man räkna med att få betala för dem, om man öht lyckas hitta några?

      – Finns det någon uppenbar nackdel med att använda dessa. Har en vag aning om att jag hört någon påstå att de är vekare i fälgcentrum än senare modeller.

    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.