Får jag ha enligt appK?

Forum Övrigt SSR Får jag ha enligt appK?

  • Detta ämne har 16 svar, 6 deltagare, och uppdaterades senast 2011-04-19 19:51 av .
Visar 2 inlägg - 16 till 17 (av 17 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #172030
    anders jensen
    Deltagare

    Micke, jag använder själv en Tilton spakreducerare.
    Race = full reducering, Bilprovningen = noll reducering.
    Har inte märkt någon skillnad på varvtider däremellan så spaken använder jag bara vid bilprovning.
    Race = ingen spak = ingen justerbar ventil.
    Vill du finlira med spaken får du väl bygga in den under en huva så den inte syns 😉

    /A

    #172083
    bosse l
    Deltagare

    Helt korrekt Anders!
    Både svaret och att jag inte har något emot att du svarar.
    (jag sparade ju lite tid på att slippa leta efter de relevanta paragraferna)

    Fuling:
    Utan att bläddra fram och tillbaka i reglmentet och korsreferera, så vill jag påstå att det som Anders Jenssen säger stämmer. I det fall en översättning inte blivit exakt är i alla bilsportsammanhang tågordnignen: 1) Fransk originaltext 2) Brittisk översättning 3) svensk översättning.
    Förstår inte riktigt hur Bilprovnignen kom in i sammanhanget? De har ju inget med App-K att göra öht.

    Om du behöver ytterligare förtydligande och tolkning beträffande specifik bil är det nog säkrast att höra med lämplig App-K besiktare, eller be en person kunnig på teknisk/juridisk franska att översätta App-K från orignalspråket.
    Bygger du på något roligt App-K bygge? (mitt eget Saabbygge har tyvärr somnat in..)

Visar 2 inlägg - 16 till 17 (av 17 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng