fjädrar
- Detta ämne har 3 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast 2015-01-27 19:53 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / OG900 / fjädrar
@cabmange wrote:
@ez-cab wrote:
Hej på er.
Jag tänker försköna mina cabbe-turer genom att byta fjädrar o stötdämpare runt om.
Är det samma dämpare/fjädrar på 900ng som 9-3?Ja det är samma
Detta stämmer inte, längden skiljer på främre fjädrar och stötdämpare, tror dom är 20 mm längre på 9-3.
Köp grejer som är avsedda för din bilmodell annars blir det inget bra med höjden på framvagnen.
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem