fjädrar

  • Författare
    Inlägg
    • januari 8, 2015 kl. 14:04 #26756

      Hej på er.
      Jag tänker försköna mina cabbe-turer genom att byta fjädrar o stötdämpare runt om.
      Är det samma dämpare/fjädrar på 900ng som 9-3?

        januari 18, 2015 kl. 20:38 #199732

        Nej de är inte samma. Ng900 har mcpersson fram de har inte og900.

          januari 18, 2015 kl. 21:58 #176719

          @ez-cab wrote:

          Hej på er.
          Jag tänker försköna mina cabbe-turer genom att byta fjädrar o stötdämpare runt om.
          Är det samma dämpare/fjädrar på 900ng som 9-3?

          Ja det är samma

            januari 27, 2015 kl. 19:53 #201323

            @cabmange wrote:

            @ez-cab wrote:

            Hej på er.
            Jag tänker försköna mina cabbe-turer genom att byta fjädrar o stötdämpare runt om.
            Är det samma dämpare/fjädrar på 900ng som 9-3?

            Ja det är samma

            Detta stämmer inte, längden skiljer på främre fjädrar och stötdämpare, tror dom är 20 mm längre på 9-3.
            Köp grejer som är avsedda för din bilmodell annars blir det inget bra med höjden på framvagnen.

          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.