Fråga ang spridare långmotor 9000 Aero 93 med LH!!

Forum Modellspecifika forum 9000 Fråga ang spridare långmotor 9000 Aero 93 med LH!!

Detta ämne innehåller 2 svar, har 3 deltagare, och uppdaterades senast av 2011-11-21 15:32.

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare

viggenuffe
    Deltagare

Har en vän som köpt en 9000 Aero 93 Automat.
    Bilen e en diplomat bil som rullat i Dubai o sålts ny där.
    Finns bara en ägare innan o han e Svensk o tog med bilen hem igen då han slutade i Dubai.

Nu till det konstiga!!

Det sitter Gula/Svarta spridare på den,den gula färgen e knall gul. Bilen har även Lmm o e en Lh bil!
    Har hållt på mycket med långmotorer men aldrig sett dessa spridare innan.

Spridar nr på dom e 0280 155 100

E det någon som vet något om dessa spridare o varför dom sitter där så hade det varit kanon o få veta detta!
    Och varför bilen e en LH bil??

Mvh uffe

morsole
    Deltagare

http://www.docstoc.com/docs/68744952/Bosch-Injector-Data

Om du tittar här så finns de en bit nere; men i denna sena timme kan jag inte omedelbart utläsa var ifrån de kommer.

Men de finns i alla fall!

Mvh Johannes

Bor i Sjöbo, bra på gamla bromsar bl a!

hyvens
    Deltagare

Om jag inte minns helt fel så hänger det ihop med bränslekvaliteten. Har för mig att Dubai endast hade blyad bensin.

Mvh

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng