Glädje!

Forum / Övrigt / Off Topic / Glädje!

  • Författare
    Inlägg
    • maj 9, 2009 kl. 09:37 #20073

      Underbart, idag gick min gammsaab igenom besiktningen med helt blanka papper! Ytterligare två år med frihjulande framför mig…

        maj 9, 2009 kl. 09:44 #139808

        Grattis!

      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.