Glapp i transmissionen

Forum / Modellspecifika forum / OG900 / Glapp i transmissionen

  • Detta ämne är tomt.
Visar 16 inlägg (av 16 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • april 17, 2022 kl. 17:21 #493417

      Hej,
      Bara för att återkoppla så gick det alldeles utmärkt att byta främre motorkudde som Broberg sa. Ganska enkelt nu när kylare och insug mm var urmonterat (av andra orsaker). Lyfta motorn ca 20mm med domkraft och sedan kommer man åt den undre skruven till klamman ganska enkelt.

      /Björn

    Visar 16 inlägg (av 16 totalt)
    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.