Forum / Modellspecifika forum / OG900 / Glapp i transmissionen
Hej,
Bara för att återkoppla så gick det alldeles utmärkt att byta främre motorkudde som Broberg sa. Ganska enkelt nu när kylare och insug mm var urmonterat (av andra orsaker). Lyfta motorn ca 20mm med domkraft och sedan kommer man åt den undre skruven till klamman ganska enkelt.
/Björn
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem