Hasplåt
- Detta ämne har 2 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2001-04-03 11:43 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Hej!
Är det någon som har måtten eller en ritning på hasplåtarna som fanns som de hade på rally V4:orna?
/Gustav & Silvia
Hej, vilken av hasplåtarna tänker du på…
Det fanns ju en Grupp I och en Grupp II plåt.
Jag har bådadera och skulle ju i värsta fall kunna mäta upp det hela åt dig….
Om det är så att du inte kan få tag i måtten från någon annan….
( Nu sitter ju Grupp II hasplåten monterad på racern,,,, men allt går ju bara man vill,,,
Grejen är att jag tänkte svetsa ett byxrör som ska gå ihop under torpedväggen och sedan gå rakt bak i mitten av bilen och tänkte skydda detta. Efter lite tankearbete kom jag fram till att det är nog enklast att bygga ett eget, eftersom mitt avgasrör inte kommer se ut som de som satt på bilarna förr i tiden. Men tack ändå!
/Gustav & Silvia
[This message has been edited by Gustav (edited 03 April 2001).]
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem