Hjälp med att identifiera läckande del
- Detta ämne har 6 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2017-06-03 20:57 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / OG900 / Hjälp med att identifiera läckande del
Det är en del på motorn som läcker bensin luktar det som. Vad är det och kan man fixa det eller måste man köpa nytt?
Det är alltså den delen som har två slangar in i sig i mitten på bilden.
Detta är bränslepumpen. Har för mig att dom finns med 6 eller 8 mm. anslutning. Kan vara bra att veta vid beställning.
Har du kollat om det är pumpen som läcker? Kan vara torra och dåliga slangar också. Tänker så du inte byter i onödan.
Ganska säker på det senaste jag kollade när det droppade och det går att rotera/vrida på den som att den sitter löst.
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem