Hjälp med att identifiera läckande del

Forum / Modellspecifika forum / OG900 / Hjälp med att identifiera läckande del

  • Författare
    Inlägg
    • juni 3, 2017 kl. 16:31 #431134

      Det är en del på motorn som läcker bensin luktar det som. Vad är det och kan man fixa det eller måste man köpa nytt?

        juni 3, 2017 kl. 16:33 #431137

        Det är alltså den delen som har två slangar in i sig i mitten på bilden.

          juni 3, 2017 kl. 20:06 #431159

          Detta är bränslepumpen. Har för mig att dom finns med 6 eller 8 mm. anslutning. Kan vara bra att veta vid beställning.

            juni 3, 2017 kl. 20:11 #431160

            Tack så mycket!

              juni 3, 2017 kl. 20:38 #431161

              Har du kollat om det är pumpen som läcker? Kan vara torra och dåliga slangar också. Tänker så du inte byter i onödan.

                juni 3, 2017 kl. 20:41 #431162

                Ganska säker på det senaste jag kollade när det droppade och det går att rotera/vrida på den som att den sitter löst.

                  juni 3, 2017 kl. 20:57 #431163

                  Då är det inget att tveka på.

                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.