Hur använder NI era navkapslar?

Forum / Övrigt / Allmänt / Hur använder NI era navkapslar?

  • Författare
    Inlägg
    • februari 12, 2010 kl. 21:40 #21660

      Jag fick iden efter att ha läst senaste? numret av Nostalgia eller Classic motor. (repotage med en saabfantast)

      Detta var första försöket, jag räknar med att få lite bättre resultat nästa gång. (man lär sig av misstagen)

        februari 12, 2010 kl. 22:38 #153094

        sockerkaka eller?? Gäller väl att ha en rostfri då, annars hade ju den äldre modellen varit fint med!! 🙂

          februari 12, 2010 kl. 22:48 #153096

          Jag har sett sockerkakor av äldre modellen på bild faktiskt! 🙂

            februari 12, 2010 kl. 22:57 #153097

            Ja det skulle föreställa en sockerkaka var det tänkt, men det är ju inte
            varje dag man pysslar med sånt precis så det är väl övning som gäller om
            man ska få till en som blir riktigt fin.

            Jag tog den första bästa navkapseln jag hittade men som sagt den äldre modellen är ju finare.

              februari 12, 2010 kl. 23:04 #153098

              Men då får det inte va rostflagor där i, kanske inte smakar så bra då!!

                februari 15, 2010 kl. 21:56 #153294

                Det är rätt.Ge inte upp.Övning ger färdighet.Har du någon fyllning i din? Jag har också testat några gånger och har vaniljfyllning i mina. Lycka till !

                  februari 15, 2010 kl. 22:30 #153297

                  Jag har bara gjort helt vanlig sockerkaka, ingen fyllning, (än så länge) men det finns väl risk
                  att det ballar ur det här med som allt annat, det kanske slutar med att
                  man öppnar bageri!? 😀

                    februari 16, 2010 kl. 07:10 #153302

                    Jag kör med den gamla modellen, det är dock svårt att få den jämt grädda då den är mkt tjockare på mitten.

                    Brukar fixa till dessa då man får besök av SAAB vänner.

                      februari 16, 2010 kl. 08:04 #153306
                      Lollo wrote:
                      Jag kör med den gamla modellen, det är dock svårt att få den jämt grädda då den är mkt tjockare på mitten.

                      Brukar fixa till dessa då man får besök av SAAB vänner.

                      Buuuullsh*t!! Det finns nästan aldrig nåt hembakat kaffebröd i det där huset, mer än det man själv tar med när man kommer och hälsar på. Upp till bevis! :cake1: :duck:

                        februari 16, 2010 kl. 08:57 #153307

                        Jag skrev vänner, du hör till inventarierna ju:-), och du kommer ju alltid så sent så vi hinner ju äta upp dä. Och är inte bilden ett bevis kanse 🙂

                          februari 16, 2010 kl. 09:44 #153309

                          kanske dags att börja med kakförsäljning här

                            februari 16, 2010 kl. 09:52 #153310

                            Det ser ju ut som att saabloggan blev med OCH blev fin även utan en chokladklick.

                          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.