Hur använder NI era navkapslar?
- Detta ämne har 11 svar, 7 deltagare, och uppdaterades senast 2010-02-16 09:52 av
rallysaaben.
-
FörfattareInlägg
-
februari 12, 2010 kl. 21:40 #21660
Jag fick iden efter att ha läst senaste? numret av Nostalgia eller Classic motor. (repotage med en saabfantast)
Detta var första försöket, jag räknar med att få lite bättre resultat nästa gång. (man lär sig av misstagen)
februari 12, 2010 kl. 22:38 #153094sockerkaka eller?? Gäller väl att ha en rostfri då, annars hade ju den äldre modellen varit fint med!! 🙂
februari 12, 2010 kl. 22:57 #153097Ja det skulle föreställa en sockerkaka var det tänkt, men det är ju inte
varje dag man pysslar med sånt precis så det är väl övning som gäller om
man ska få till en som blir riktigt fin.Jag tog den första bästa navkapseln jag hittade men som sagt den äldre modellen är ju finare.
februari 12, 2010 kl. 23:04 #153098Men då får det inte va rostflagor där i, kanske inte smakar så bra då!!
februari 15, 2010 kl. 22:30 #153297Jag har bara gjort helt vanlig sockerkaka, ingen fyllning, (än så länge) men det finns väl risk
att det ballar ur det här med som allt annat, det kanske slutar med att
man öppnar bageri!? 😀Lollo wrote:Buuuullsh*t!! Det finns nästan aldrig nåt hembakat kaffebröd i det där huset, mer än det man själv tar med när man kommer och hälsar på. Upp till bevis! :cake1: :duck:
februari 16, 2010 kl. 09:52 #153310Det ser ju ut som att saabloggan blev med OCH blev fin även utan en chokladklick.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
