Huv och bagagelucka bortskänkes Saab og900

Forum Sälj/Köp Delar, säljes Huv och bagagelucka bortskänkes Saab og900

• Detta ämne är tomt.
Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    olof
    Deltagare

Hej!

Efter avyttring av min saab och mer eller mindre alla mina delar så har jag en huv och bagagelucka över. De är från en Saab 900 jubileum med andra ord i färgen Odoardogrå (eller vad den nu heter) samma kulör som Saab 900 T8 Special. De är inte i bästa skick men heller inte några rosthögar. Bortskänkes mot avhämtning. Slängs innan på tippen strax innan jul. I bakrutan på bagageluckan så finns en genomföring för bakrutetorkare om någon är ute efter det.

Jag har även en uppsättning Aero16-fälgar med kassa däck. Dessa bortskänkes inte men man kan ju lämna ett bud så får vi se.

Det ligger även ett bakrutejalusi tillverkat av JW construction på hyllan, lite oklart till vilken bil det tillhör med bör vara till V4. Skall försöka lösa kort inom kort.

M.Broberg
    Deltagare

Var finns grejerna?

caspar
    Deltagare

har du bilder på fälgarna?

olof
    Deltagare

Tjena!

Fälgar finns i stugan i Värmland. Skall försöka fixa bilder över helgen. Kan medtagas till Västkusten.

olof
    Deltagare

Huv och bagagelucka finns utanför Kungälv. Fälgar finns i Värmland men kan tas med till Kungälv också

olof
    Deltagare

Bifogar bild på fäljgarna

Bilagor:
    oldboy
    Deltagare

Hej! jag är intresserad av baklucka om det är kvar jag är också intresserad av hjulen men anta de är köpt för längesen. Du kan kanske skicka sms till mig och jag kan ringa dig om bakluckan är kvar.mvh Colin 0708489628 colin.corby@hotmail.com

• Det här svaret redigerades för 2 veckor, 6 dagar sedan av .
    olof
    Deltagare

Det är personer som har sagt att de skall ha grejorna. Återkommer om så inte blir fallet. Trevlig (h)jul alla…

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.