innan Intsaab 2010 i Schweiz

Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / innan Intsaab 2010 i Schweiz

• Författare

vi organiserar ett träff innan den international träff i Augusti i Schweiz, innan Intsaab2010

december 19, 2009 kl. 20:19 #149817

Ojojoj. Nu blev jag intresserad. Mkt nu, även toppolagänget har ju en tripp på G ner genom Tyskland dagarna innan. Blir intensiva dagar detta skulle jag säga…. Klart är i alla fall att undertecknad skall ner till Schweiz i 1991 MonteCarlo Cabriolet No 25!

Dominik: Eine sehr schöne initiative! Schwarzwald ist schön, es würde gut passen bevor das Internationale treffen dort hinzufahren in meine MonteCarlo Cabrio. Es gibt schon andere pläne für gruppen-reisen und treffen bevor das Schweiz-treffen, von Schwedishe teilnehnmer. Mann muss ja wählen… Werde mich melden wenn ich in Scwarzwald teilnehmen will!

Freue mich schon auf das Ganze woche, mann braucht so was jetzt wenn die Saab-neuheiten nicht gerade fröhlich sind…. Es kommt bestimmt eine tolle Saabsommer auch 2010!

För er som tvekar så kan jag bara säga att INterlaken och vägarna runt omkring är ohemult vackra, men Cabbe rekommenderas!

februari 24, 2010 kl. 07:45 #153717

registrerinen för Intsaab 2010 i Schweiz är äntligen öppet på deras hemsida

glöm inte att registrera dig också för premeeting i Schwarzwald

februari 24, 2010 kl. 08:56 #153718
            Turbocab wrote:
            För er som tvekar så kan jag bara säga att INterlaken och vägarna runt omkring är ohemult vackra, men Cabbe rekommenderas!

Jassa jag som tvekar vad man skall aka, far bli tva bilar, en 9000 och en gammal fotomodell med softtopp fran Saab 1999

//MH

mars 14, 2010 kl. 14:25 #154727

numera vi har 43 deltagare varav 4 från Sverige, registrering slutar den 31. mai

maj 11, 2010 kl. 06:36 #157913

Hur många här ifrån skall ner? Enligt uppdaterad lista från 10e Maj fortf bara 5 svenska ekipage anmälda. Tom Finnarna slår oss med dubbelt så många, Estland skickar 5 anmälda så här långt! Inte illa…. Men dags att anmäla sig nu…

Fast jag skall inte kasta sten i glashus då jag själv funderar på att hoppa av, pga familjen. Kommer bli svårt få ihop detta och pengarna är slut….

maj 11, 2010 kl. 08:18 #157915
                  Turbocab wrote:
                  Fast jag skall inte kasta sten i glashus då jag själv funderar på att hoppa av, pga familjen. Kommer bli svårt få ihop detta och pengarna är slut….

Nu förstår jag inte, en perfekt utflykt med familjen, och pengar kommer det ju nya innan augusti.

//MH

• Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.