Inredning 900 CD bortskänkes

Forum Sälj/Köp Delar, säljes Inredning 900 CD bortskänkes

Detta ämne innehåller 1 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av 2016-03-25 22:03.

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare

Thomas Nygren
    Deltagare

Ljusblå inredning från 900 CD bortskänkes mot avhämtning. Saknas gör förarstolen, övriga grejer i riktigt bra skick.. Passagerarstol, baksäte,dörrsidor,dörrhandtag, innermattor och hatthylla.
    Delarna finns kvar mars månad ut, om ingen visar intresse kommer delarna kastas.

Geert
    Deltagare

Hej Thomas,

som du vet äger jag 2 st 900CD.
    Om ingen annan visar intresse är jag intresserad av dörrsidorna och innermattorna och vist hatthyllan om inga hål för högtalare finns.
    Stolarna kanske är intressanta för någon som har en Lux eller så (Även om sittdynan bak blir fel)?
    Antar att armstödet bak är standard i denna? Jag har en där en bubbelflaska passar i ;-).

Jag bor i Nyköping, så ingen världsresa att hämta grejorna, men just nu förkyllning och närmaste veckorna lång tj-resa.

Du undrar säkert: Mina bilar står bara och faktiskt kommer man fortfarande över NOS delar som kommer sitta bra där dagen jag får tid att reaktivera de.

Mvh, Geert

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng