Inredning Saab 900 EMS

Forum / Sälj/Köp / Delar, säljes / Inredning Saab 900 EMS

  • Författare
    Inlägg
    • februari 29, 2024 kl. 13:00 #513890

      Hej, undrar om det finns intresse av en inredning till  EMS??

      mvh Anders

        mars 7, 2024 kl. 13:25 #514071

        Hej! Det låter intressant. Från vilken årsmodell, vilken färg och var finns den?

         

        Mvh

         

        Martin

          mars 8, 2024 kl. 07:03 #514089

          Hej, det är från årsmodell 83-84. Färgen är blå och den finns 5mil norr om stockholm. Om du har en mailaddress kan jag skicka bilder, mvh Anders

            mars 8, 2024 kl. 11:00 #514100

            Då är det inte så långt från mig.

            Ja skicka gärna några bilder på martin_boglind@hotmail.com

            mvh

            Martin

          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.