Inredning Saab 900 EMS
- Detta ämne har 3 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2024-03-08 11:00 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Sälj/Köp / Delar, säljes / Inredning Saab 900 EMS
Hej, undrar om det finns intresse av en inredning till EMS??
mvh Anders
Hej, det är från årsmodell 83-84. Färgen är blå och den finns 5mil norr om stockholm. Om du har en mailaddress kan jag skicka bilder, mvh Anders
Då är det inte så långt från mig.
Ja skicka gärna några bilder på martin_boglind@hotmail.com
mvh
Martin
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem