Jag är så lycklig……..
- Detta ämne har 7 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast 2013-04-17 06:58 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Köpte en uppsättning bättre begagnade gummimattor till min 9-3:a via bildelsbasen.se. Var väldigt smidigt.
Även textilmattorna tåler ju vatten, tycker gummimattor är lite …. omodernt.
@porsche944 wrote:
Även textilmattorna tåler ju vatten, tycker gummimattor är lite …. omodernt.
Kan ju vara så förstås.
Jag har alltid haft gummimattor i mina bilar, men det kan ju vara dags för förändring.
Finns ju snygga textilmattor på ebay med saabloggor med mera.
@porsche944 wrote:
Även textilmattorna tåler ju vatten, tycker gummimattor är lite …. omodernt.
Jepp, Rensimattor ger den äkta 70-talskänslan! :race
96 V4 1975 ”Bollen”
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem