Jag är så lycklig……..

Forum / Övrigt / Allmänt / Jag är så lycklig……..

  • Författare
    Inlägg
    • april 16, 2013 kl. 13:55 #7439

      :AP :AP Jag har blivit ägare till en SAAB 9-3 AERO CAB -02, men jag jag saknar original saab gummimattor.
      Någon som vet? Hos saab har dom naturligtvis utgått.
      Speedparts har bara textil.

        april 16, 2013 kl. 14:52 #52337

        Skall du köra i regn!!!!!!!!!!!

          april 16, 2013 kl. 16:19 #52311

          Klart man kan använda den i regn – det är en BIL, inte nån akvarellmålning eller liknande.

            april 16, 2013 kl. 16:26 #52306

            Köpte en uppsättning bättre begagnade gummimattor till min 9-3:a via bildelsbasen.se. Var väldigt smidigt.

              april 16, 2013 kl. 16:44 #52348

              Bildelsbasen….det tänkte jag inte på, kollar upp det.
              Angående regn, vi bor i sverige eller hur :CH

                april 16, 2013 kl. 20:16 #54623

                Även textilmattorna tåler ju vatten, tycker gummimattor är lite …. omodernt.

                  april 17, 2013 kl. 06:49 #52360

                  @porsche944 wrote:

                  Även textilmattorna tåler ju vatten, tycker gummimattor är lite …. omodernt.

                  Kan ju vara så förstås.
                  Jag har alltid haft gummimattor i mina bilar, men det kan ju vara dags för förändring.
                  Finns ju snygga textilmattor på ebay med saabloggor med mera.

                    april 17, 2013 kl. 06:58 #52361

                    @porsche944 wrote:

                    Även textilmattorna tåler ju vatten, tycker gummimattor är lite …. omodernt.

                    Jepp, Rensimattor ger den äkta 70-talskänslan! :race

                    96 V4 1975 ”Bollen”

                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.