Jordkabel torkarmotor
- Detta ämne har 2 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2016-11-21 21:32 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / 95/96 TT / Jordkabel torkarmotor
Hej,
Någon som vet/ har bild på var jordkabeln till torkarmotorn på en 61:a skall anslutas? Till en av de tre skruven som håller motorn till kaross? Annan jordanslutning?
Hej
På min -61:a sitter kabeln nere på torpedväggen ihop med jordkabeln från kupefläkten. Du ser det på bilden till vänster om slangen till värmepaketet.
Om det är original vet jag inte men det funkar.
Hälsningar
Janne
Aha. Misstänkte nästan det eftersom kabelboten var såpass lång.
Tackar!
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem