”Jubbe”träff 2010

Forum Klubbinformation Träffar & andra aktiviteter ”Jubbe”träff 2010

• Detta ämne har 22 svar, 11 deltagare, och uppdaterades senast 2010-06-06 15:51 av .
Visar 8 inlägg - 16 till 23 (av 23 totalt)
  • Författare
    jan.n
    Deltagare

Tack för den fina inbjudan!
    Tyvärr hittar jag inte reportaget om 80-träffen i Bjärnum i senaste numret av Bakrutan. Finns ju mycket från Skåne ändå. Träffen på motorhistoriska dagen 6 juni är skyltad från v117 i norra delen av Bjärnum och genomförs vid Åke Karlssons Bilverksdat. Ser fram emot att se många 80-SAAB:ar. Alla SAAB:ar, jubilerande eller ej, är naturligtvis välkomna!

Bengt Åkesson
    Deltagare
    cch
    Deltagare

Sonetten är nybesiktigad med blankt papper så jag dyker upp om det inte regnar alldeles för mycket.

Mvh

CCH

cch
    Deltagare

Vilka tider pratar vi om? Det står strax före 11.00 i inbjudan men när kan man räkna med att det är slut för dan?
    (Har en båtmekaniker som väntar på e.m nämligen..)

Mvh

CCH

soulmannen
    Deltagare

jag har tagit upp barnen tidigt, lagt fram o packater kläder o lite extrta, bror har fixat med lite mat att ta med, barnen såg framemot att snart åka. men så skriver jag till per-erik o frågar om dom kommer, o då får jag till svar ???? idag? nää men imorgon, hmmm fel dag.
    så det är bara att komma på nått annat att hitta på idag,, o ser framemot imorgon hoppas på mycket bilar.

Idag är det 900-träff i Ljungbyhed. Samling kl 10:30 vid gamla flottiljvakten. Därefter en 7-milarunda på den vackra Söderåsen med tid för gemenskap och korvgrillning. Info finns på http://www.900klubben.com/phpbb2/viewtopic.php?t=11101

jan.n
    Deltagare

Tack alla ni som gjorde träffen till en så bra nationaldag!Fyrtio SAAB:ar bland många andra fina bilar blev det.
    alla glada, ingen stressad, renoverade och orenoverade bilar och lagom mycket solsken.
    Alla var inte ”jubbebilar” men vaddå??
    Bengt Å fanns på plats så bilder kommer snart!

Bengt Åkesson
    Deltagare

Några av jubilarerna

Jo visst skall jag plåga alla med bilder! Tack Jan för arrangemanget i fint väder!

Bilder hittar du här!

/B

Visar 8 inlägg - 16 till 23 (av 23 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng