Kofångare OG 900 -93
- Detta ämne är tomt.
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Sälj/Köp / Delar, köpes och efterlyses / Kofångare OG 900 -93
Hej! Jag har på något märkligt sätt förskingrat den del av kofångaren som sitter på vänster framskärm. Se inringade området på bilden. Finns någon som har en sådan del till försäljning? Bilen är en 900 i16, -93. Tackar på förhand.
Tel 070-572 46 47
E-Post bilipe@telia.com
Pelle i Härnösand
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem