Kondiff!!

Forum / Övrigt / SSR / Kondiff!!

  • Författare
    Inlägg
    • november 14, 2005 kl. 11:22 #13359

      Har kommit över en kondiff och drevsats sp1.
      Hur funkar kondiffen och är det lämpligt att ha den i en busbil????????

        november 14, 2005 kl. 14:40 #90004

        2T eller V4?

          november 14, 2005 kl. 20:21 #90005

          2T

            november 14, 2005 kl. 20:38 #90006

            Japp, i 2T funkar det.
            Enligt utsago skall kondiffen inte tycka om vassa V4or.
            Har inte testat själv.

              november 14, 2005 kl. 21:16 #90007

              Funkar kanon! Har en i en utav mina bilar & är kanon nöjd!
              Men som Fuling påskinar så är lätt att ha sönder dem, när V4 motorn börjar ge en hel del power.

              /Fredrik

            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.