Kylarslangar 900 T16!

Forum / Sälj/Köp / Annonser från företag / Kylarslangar 900 T16!

  • Författare
    Inlägg
    • maj 8, 2015 kl. 10:22 #290656

      Vi på do88 har utvecklat och tagit fram flertalet kit till Saabar – gamla som nya. Vårt mål är att ha allt det du kan tänkas efterfråga – och lite till. Oklanderlig kvalitet, unikt sortiment och snabba leveranser är våra ledord. Ett av våra mest populära kit är detta – kylarslangar avsedda för 900 T16.

      Silikon torkar inte ut på samma sätt som gummi gör. Dessutom är våra slangar konstruerade med flera lager armering för bästa hållbarhet under krävande förhållanden.

      do88-kit50S_1

      do88-kit50S_4

      Kitet förhöjer intrycket avsevärt och är en bra uppgradering när slangarna börjat torka ut!

      Pris 1691 kr!

      http://www.do88.se/sv/artiklar/saab-900-turbo-86-93-kylarslangar.html

      www.do88.se

        maj 8, 2015 kl. 12:46 #290832

        Vilken är max arbetstemp och arbetstryck för slangarna ?

          maj 19, 2015 kl. 15:57 #374024

          Vilken är max arbetstemp och arbetstryck för slangarna ?

          Hej Urban! Ursäkta det senkomna svaret. Slangarna tål med lätthet 5 bars arbetstryck och 180 grader Celsius som arbetstemp.

          /Isak.

          www.do88.se

        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.