Lackningstips?

Forum / Övrigt / Allmänt / Lackningstips?

Visar 2 inlägg - 16 till 17 (av 17 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • januari 17, 2006 kl. 14:15 #91580

      Jag har köpt en billig elektrisk lackspruta på biltema som jag använder till lättare lackjobb. Lite knölig att rengöra men annars helt ok. Resultatet blir för det mesta godkännt men man bör inte lacka under rumstemperatur och lägga på ganska tunnt åt gången för att det inte ska bli rinningar.

        januari 17, 2006 kl. 14:16 #91581

        rolla en bil hur seriöst är det?

        Det är väl upp till var och en att bestämma nivån på fordonets skick.
        Jag tycker inte det tillhör Saab-andan att uttrycka sig på det här sättet.
        Lycka till med rollningen, bättre att rolla bilen än att rolla med bilen

      Visar 2 inlägg - 16 till 17 (av 17 totalt)
      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.