Läderratt 900 -88
- Detta ämne är tomt.
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Sälj/Köp / Delar, köpes och efterlyses / Läderratt 900 -88
Hej
Jag söker en läderratt till min 900 T 16 1988 cab i treekrat originalutförande.
Mvh Johan
Aktiverar en gammal men fortfarande aktuell tråd:
Någon som har en svart läderratt, treekrad i originalutförande, till min OG 900 -88:a?
Mvh Johan Staaf, Mölnlycke
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem