LOPPISRUNDA 19 juni. INSTÄLLD!!!
- Detta ämne är tomt.
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Lokalsektioner / Blekingesektionen / LOPPISRUNDA 19 juni. INSTÄLLD!!!
Loppisrundan var så populär i fjol, så det gör vi om.
Vi HINNER INTE MED DETTA NU.
Vi försöker köra efter semestrarna. Förslag mottages gärna innan på ställen.//Sudden
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem