när balansaxelhaveri inträffade
- Detta ämne har 5 svar, 6 deltagare, och uppdaterades senast 2012-12-27 14:53 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / 95/96 V4 / när balansaxelhaveri inträffade
Då måste man nästan ta bort drevet också, annars kan det nog bli kuggrens på kamaxeldrevet om lagrena nyper…
@Dominik wrote:
Tyckte att ta en elfläkt och en el vattenpump som reservdel med på semesterresa, för att tag mig hem när balansaxelhaveri inträffade. Vad tänker ni, hur manga kilometer man kan köra på detta sätt?
Dominik,
dessutom måste du har ett extra batteri. Kom ihåg, det som hände var att dynamon, vattenpumpen och kylfläkt slutade att fungera. Det är inte så länge sen du bytt balansaxeldrevet. Oroa dig inte, så fort händer det haveri inte igen.
Jag tror, att vi alla som har åkt mycket V4, har haft denna upplevelse.
Skulle du inte hellre använda din tvåtaktere till England?
Hubbe
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem