Nardi plus hatthylla og900

Forum / Sälj/Köp / Delar, säljes / Nardi plus hatthylla og900

• Författare

SÄljer en Nardi-ratt, dvs Saab Tillbehörs ratt. Med monterat rattnav för og900, samt den illusiva ”Saab Scania” tutknappen som är svår hitta till. Mao, inget strul, inget leta mer delar till ratten, montera och tuta och kör. Ratten är i mkt nära nyskick, helt utan skador i lack mm. Den är ganska ljus i träet mot dom man normalt ser, denna vore skitsnygg mot en beige inredning tror jag. Ratten har suttit i min Aerocab 1991 men jag tänker mig att originalstuk är grejen så ratten har legat i två säsonger nu.

2500:- kronor, prutat och klart. Finns utanför Göteborg men kan väl skickas.

Hatthylla för og900, ”Stylad” med en stor Grip i svart, denna ligger dock löst ovanpå och bör kunna tas bort utan problem.
      MOnterat/infällt sitter JBLs asgrymma 6x9or. Dessa är inte som andra, utan supertunga och kräver absolut ett rejält slutsteg pga storlek. Se bild. Det lär INTE gå spela dessa med en vanlig huvuenhet utan steg. Jag har haft dom på ett rejält 4-kanalssteg och det spelar så bakrutan lossnar. (nåja). Ger en direkt och mkt hård bas utan baslådans fördröjning/tröghet, man bör alltså kunna riva ut en ev baslåda och köra med bara dessa istället och få ett snabbare/hårdare ljud. Perfekt för syntmusiken som matchar din og900 från 80-talet. (inget annat har nånsin spelats i dessa….:) ) Ganska måttligt använda, har åkt och in ur några projekt genom åren, hatthyllan är förstärkt på baksidan för att bära elementen.

Hämtpris 500:-, jag kan även montera ur elementen och skicka dom, då är priset 800:- för bägge. Hatthylla med element skickas INTE.

Martin/0708-811155 eller PM eller martin.simonsson@consilium.se Grejorna finns i Gråbo utanför Göteborg/Lerum, kan tas med till stan nästa vecka.

september 10, 2015 kl. 09:45 #379334

Nardin såld!

• Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.