ng900 stolar i og900?!

Forum Modellspecifika forum OG900 ng900 stolar i og900?!

• Detta ämne har 22 svar, 12 deltagare, och uppdaterades senast 2011-07-25 16:33 av .
Visar 8 inlägg - 16 till 23 (av 23 totalt)
  • Författare
    plankan
    Deltagare

@fataren wrote:

Vill ni inte tala om vad det är för stol, ser inga bilder………..*nyfiken*

Om det är BMW stolen du frågar efter –
    så den ut så här:

En underbar stol som var justerbar i alla möjliga lägen 😛
    (Broberg har den vist som kontorsstol idag)

fataren
    Deltagare

Ja just det 🙂 va det bolt on? från vilken modell XD

plankan
    Deltagare

@fataren wrote:

BMW 3 serie (E46) MY 98 ->

Den är hyffsad bolt on om man bara har lite fantasi samt man får modifiera lite på mittkonsollen.

boss_time
    Deltagare

Ser riktigt skönt ut! 🙂 Ska ju byta (åtminstone) förarstolen i min röding men jag tänker nog hålla mig till saab-stolar.. frågan är om man ska bevara originallook och köpa og900 skinninredning eller gå på komfort och köpa 9000 skinnsäten, svårt val.

Helt OT fråga, men varför har tex din bil de där dörrsidorna, ser annorlunda ut jämfört med min 91 og900s tex på bilden här nedan. Om jag hittar en sån inredning som du har på skroten, går det att byta dörrsidorna då trots att handtaget sitter ”omvänt”? Tycker sidorna med det stora svarta handtaget är snyggare.

reino
    Deltagare

@Boss_time wrote:

Helt OT fråga, men varför har tex din bil de där dörrsidorna, ser annorlunda ut jämfört med min 91 og900s tex på bilden här nedan. Om jag hittar en sån inredning som du har på skroten, går det att byta dörrsidorna då trots att handtaget sitter ”omvänt”? Tycker sidorna med det stora svarta handtaget är snyggare.

Enkelt svar på din fråga där. Nej det går inte att byta mellan dom dörrsidorna. Anledningen är att du har en 5dr kaross och Plankans gamla rödluvan som är på bilden, är en 2dr. Så dom dörrsidorna du vill ha är större än dina framdörrar. 😛 Tror inte dom finns till 5dr heller tyvärr.

plankan
    Deltagare

@fataren wrote:

Om du inte har tummen mitt i handen –
    så går det även att montera i dessa stolar:

från BMW’s 1 serie (E87)

Mina kommer från en MY 07 med endast 4K mil
    😛

longjohn61
    Deltagare

O sköna är dom kan intyga det 😎 +billiga på returen 😆

Mvh Nisse

fataren
    Deltagare

@longjohn61 wrote:

O sköna är dom kan intyga det 😎 +billiga på returen 😆

Mvh Nisse

Ja det är ju där man får kolla, tyvärr har vi inte returen i vår närhet, men i kristianstad finns den nära andra familjemedlemmar. får ta och kolla upp det XD tack!

Visar 8 inlägg - 16 till 23 (av 23 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng