Ny XP-Produkt

Forum / Övrigt / Off Topic / Ny XP-Produkt

  • Författare
    Inlägg
    • september 23, 2002 kl. 18:44 #8874

      Hej alla glada tvåtaktstrimmare.

      Jag har precis skickat ut en förfrågan om intresse för tillverkning av en ny produkt till XP-användarna.

      Har du köpt min trimningsmanual men trotts detta ej fått något mail så beror det troligtvis på att du ej meddelat mig din rätta mail adress.

      För er som inte är XP-användare så kommer produktnyheten i vanlig ordning ut på http://www.classicsaabracing.com efter framtagning och
      utprovning.

      MVH XP-Niklas

    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.