nybliven 900i -88 ägare
- Detta ämne har 1 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2013-01-12 09:11 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / OG900 / nybliven 900i -88 ägare
Finns repsatser piratplåt för dörrunderdelar?
Finns c-lås på bilen när alla dörrar har gummibälgar för kablar? Eller har alla bilar sådana bälgar?
Är det någon nackdel att ha baklucksfjädrar (cc) för spoiler utan att där finns någon? (Snö och is i st.)
Varvräknare och yttertermometer funkar ej. Finns ett troligt samband? (Spänningsmatning, jordfel…)
Fälgar samma som 9000? Ny modell f o m -88?
Finns blanka hjulsidor i rf stål att få tag på från äldre modeller?
Finns repsatser piratplåt för dörrunderdelar?
Svar: Ja
Finns c-lås på bilen när alla dörrar har gummibälgar för kablar? Eller har alla bilar sådana bälgar?
Svar: Kablage till C-lås, elhissar och elspeglar går där. Kolla kabelfärgerna och jämför med elschema så ser du vilka kablar du har
Är det någon nackdel att ha baklucksfjädrar (cc) för spoiler utan att där finns någon? (Snö och is i st.)
Svar: Det blir tungt men funkar
Varvräknare och yttertermometer funkar ej. Finns ett troligt samband? (Spänningsmatning, jordfel…)
Svar: Troligen inget samband. Vid ev jordfel borde du ha mer problem
Fälgar samma som 9000? Ny modell f o m -88?
Svar: Nja.. Fälgbredden skiljer ½” men bultmönstret är samma. 9000 fälgar kan användas men beroende på däckdim kan man få problem med att det tar i skärmkanterna bak
Finns blanka hjulsidor i rf stål att få tag på från äldre modeller?
Svar: Ja
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem