OG900 CC dörrar

Forum Sälj/Köp Delar, köpes och efterlyses OG900 CC dörrar

• Detta ämne har 1 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2019-11-09 21:21 av .
Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    tofser
    Deltagare

Har en röd femdörrars som dörrarna är slut på. Är ny på 900or men det är en 91a med svarta detaljer på dörrar. Vill helst komma över friskare röda dörrar men passande av annan färg är görbart. Allt av intresse, har en busbil 96-64 ute på blocket som kan ges i byte enligt överneskommelse, kan även tänka mig en juste 16v motor att ha i reserv, gärna turbo.

0702202406

guran ng900t
    Deltagare

Hej Jag har en uppsättning dörrar till En og900 5D. (inte baklucka) De är blå och från 1985. De bör passa en 91:a. De är helt rostfria, vilket är mycket sällsynt. oftast är de inre plåtarna mer eller mindre sönderrostade..

Har en t16 motor från 1992 en LTT med låda som hade gått ca 15000 mil när jag plockade ut den.

Mvh
    Göran

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng