OG900 delar
Forum / Sälj/Köp / Delar, säljes / OG900 delar
- Detta ämne har 7 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast 2023-08-02 21:21 av
prostreet.
-
FörfattareInlägg
-
Värmekran OG900
Bromsservo OG900 ej ABS
2 st hastighetsmätarwire nya mätarhuset
2 st nya bakre bromsslangar bakaxel-bromsok
Tändlås med 2 st nycklar från OG900 14 000 mil
2 st nya handbromswire OG900 nya bromssystemet handbroms bak
Turbo emblem 3 st. 2 st stora. 1 st mindre.
Stötfångarjärn bak
Högtalarbelklädnad bak OG900 CCInstrumentpaneler OG900
Mittkonsoller OG900. 1 st nya och 1 st gamla modellen.Styrväxel OG900. Från 1989 årsmodell.
Stötfångare i bra skick fram OG900 87-
2 st turboläppar ihop med 2 st sidokåpor för turboläppenHandskfack lucka upp till 1991. OK skick.
Startmotor B202
Täckkåpor backspegel
Stålspak OG900 utan mekanismen för backspärr. Kan flyttas över från befintlig spak.
Backspeglar OG900
Högt placerat bromsljus OG900 CC
Yttre glas OG900
Inre glas OG900 med insatserInstrumentbräda OG900 1992-
Köptes sprickfri. Men tyvärr nu en spricka i.
Se bild.Div. elhiss mekanismer och motorer OG900 2D/3D.
Osäker funktion på motorerna. Kan kollas upp. Någon mekanism sitter fast.
Kanske går att lösa med smörjning? I övrigt ska mekanismen fungera.
Finns även knappsats för elhissar. Både gamla och nya systemet.Kontakt via PM.
Priser är svårt att sätta. Jag säger bud. Så kan vi säkert lösa nåt via PM.juli 26, 2023 kl. 16:27 #509224Hej, jag letar efter en instrumentbräda i gott skick för att återställa min 900.
Å andra sidan, jag bor i Frankrike, tror du att det skulle vara möjligt för dig att sälja din?
TACKHej, jag letar efter en instrumentbräda i gott skick för att återställa min 900.
Å andra sidan, jag bor i Frankrike, tror du att det skulle vara möjligt för dig att sälja din?
TACKJag pratade med säljaren när jag såg detta.
instrumentbrädan är såld.
juli 27, 2023 kl. 19:10 #509251Hej, jag letar efter en instrumentbräda i gott skick för att återställa min 900.
Tack så mycket för ditt svar. Det är synd, känner du någon eller ett sätt att få en instrumentbräda i bra skick?
Hej, jag letar efter en instrumentbräda i gott skick för att återställa min 900.
Tack så mycket för ditt svar. Det är synd, känner du någon eller ett sätt att få en instrumentbräda i bra skick?
Kolla denna video
Hej!
Intresserad av bromsservot, du kan väl skicka ett sms på 0735343882 då jag inte är på forumet så ofta.
Mvh
Henric
Tar kontakt med dig.
En del delar är sålda i denna tråd. Se min nya uppdaterade tråd med delar. -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.