Oljebehandling
- Detta ämne har 2 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2013-09-21 21:30 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / OG900 / Oljebehandling
Tjena!
Jeg må til Stockholm til den Aserbaijanske ambassaden på mandag for å stemple et dokument. Jeg elsker byråkrati. Jeg lurte på om jeg skulle oljebehandle bilen samtidig.
Kan noen anbefale noen som gjør en bra jobb i Sverige mellom Oslo-Karlstad-Stockholm.
Jeg har en Saab 900i 1990 hvis det har noe å si
Med vennlig hilsen Håkon Hobæk
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem