Onsdagsbus Härnösand 28/8

Forum Lokalsektioner Norrlandssektionen Onsdagsbus Härnösand 28/8

• Detta ämne har 2 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2013-09-05 19:09 av .
Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    guer
    Deltagare

Den 28e augusti är det sista onsdagsbus för i år.
    Några som är taggad och samlas ett gäng i hsand på ica maxis parkering och sedan åka på ett led till onsdagsbus (mitt sverigebanan) för en träff och ställa upp oss där och visa. kanske ta en tur på familje varvet som är gratis runda runt banan. Eftersom det blir sista onsdags buset för detta år, låt oss visa våra pärlor!

Kl 17:00 samlas vi på ica maxi och åker vid 17:45 till mitt sverige banan. Varav tiden är pga att alla ska ha tid och samlas innan ledet åker till banan.

Obs, det är inte jag som är sammankallande utan jag har bara lagt upp det här på forumet. Det är Christopher Clex Häggkvist som har dragit igång det hela.

moparman
    Deltagare

Jodå….. jag å ”perkele” bilen kommer….

guer
    Deltagare

http://www.onsdagar.se/index.php/repo-1
    Kolla en bit ner. Blir förhoppningsvis en repris nu på lördag.

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng