Otto Karud kolvar tvåtakt, bra grejer?
- Detta ämne har 5 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast 2011-03-06 18:16 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Hej
någon som vet om det är bra kvalite på Otto Karud kolvar?
håller dom till en trimmad motor?
Mvh Niklas Karlsson
Dicst – nu är jag lite klokare! tack.
Vinkel4 – inte aktuellt just nu, men ngn annan här på forumet ska ta hem öd kolvar från staterna någon gång, ska se om jag kan luska reda på vem de var om du behöver pistons?
Har nämnligen en uppsättning kompletta OK kolvar på mitt rum i ett glasskåp, dom kanske borde vara i min trimmade motor ist..
Ta godt vare på OK stemplene. Otto Karud gikk konkurs for mange år siden. Gammalsaabens Venner, GSV, kjøpte alt av totaktsstempler. I dag finnes det knapt noen 850 stempler igjen. Men til 750 motor finnes alt fra standard til OD. Iallfall +2.
Been a Saab owner since 1987.
I have owned at least 50 Saabs, mainly older Saabs.
1960 93F
1967 96 Monte Carlo 850
1975 96 V4
1989 900i 8V 5 dørs
1992 900S 5 dørs
2008 9-3 SC Aero ttid
2009 9-3 SC tid
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem