Polisens fordonssamlingar **TACK**
- Detta ämne är tomt.
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Lokalsektioner / Stockholmssektionen / Polisens fordonssamlingar **TACK**
Ett stort tack till Stockholmssektionen för träffen hos polisens fordonssamlingar. En mycket intressant eftermiddag. Och tack för att vi fick följa med och umgås och prata Saab.
Värmlänningarna
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem