Polisens fordonssamlingar **TACK**

Forum / Lokalsektioner / Stockholmssektionen / Polisens fordonssamlingar **TACK**

  • Detta ämne är tomt.
  • Författare
    Inlägg
    • april 24, 2022 kl. 20:51 #493562

      Ett stort tack till Stockholmssektionen för träffen hos polisens fordonssamlingar. En mycket intressant eftermiddag. Och tack för att vi fick följa med och umgås och prata Saab.

      Värmlänningarna

      Attachments:
    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.