Renovera Innertak 99
Forum / Modellspecifika forum / 90/99 / Renovera Innertak 99
Forum / Modellspecifika forum / 90/99 / Renovera Innertak 99
- Detta ämne har 36 svar, 17 deltagare, och uppdaterades senast 2008-06-06 17:51 av Martin.
-
FörfattareInlägg
-
det står på den “vanliga” sidan, dvs ej på forumet…
http://www.saabklubben.com/saabfacts/saabfacts.php
klicka på 99 och Byta innertak…
På tal om innertakstyget:
vilka el vilken annan firma än T&T kan tänkas leverera detta matrial?
Efter FYRA beställningar via mail utan svar (3ggr Juli-07 och senast nu i slutet av Maj 2008)
med dito resultat, svarade “matrial-ansvarig på telefon med minst sagt
ointresserad ton att INT134 är slut och vet ej när det kan levereras.Från T&T:s sida erinrar man om att kund/er skall helst vara ute i god tid
då de har bråda tider under sommaren, men då undrar man med motfrågan var kund-policyn
befinner sig på för plan när de onekligen struntar i att svara via sin-
mail-adress, på vilken de helst vill ha in beställningarna på??“Besvikelse” är bara förnamnet!!
/JN
De var ganska snabba på att svara på mina mail med frågor om själva tyget men i tisdags mailade jag dem för att fråga så tyget fanns hemma för jag skulle upp till dem på Torsdag och hämta lite tyg.
Då fick jag inget svar utan jag fick ringa dem i Onsdags och fick då beskedet att det var slut i lager 🙁99T 30Years,
Vad du berättar låter konstigt, själv så skickade jag ett mail till T&T och begärde en offert på mitt innertak ( 2,5 löpmeter INT134) samt lim, efter 1 timme hade jag svar från en Gert Nilsson, jag bekräftade genast offerten (inklusive Saabklubb-rabatten), och 2 dagar senare så kom DHL hem till min dörr och levererade prylarna.
Personligen så anser jag att den service som jag fick var utomordentlig bra, varorna var bra packade, och det gick blixtsnabbt.
Jag la beställningen 2008-05-12, och leveransen skedde 2008.05.14Torbjörn
Precis samma scenario/tillvägagång vad gäller beställningen, dock X 4 utan något svar-
mailade till DERAS angivna adress på hemsidan.Senast ringde undertecknad efter 5 arbetsdagar då inget händer
och de hittade mailet, fick då dessutom ett ganska “trött” bemötande.Man kan missa saker och ting 1-2ggr men knappast 4ggr på 12månader……
/JN
Jag har upplevt en utmärkt service och snabba leveranser. De har levererat både INT134 och cabriolettak samt diverse lister. Men, om flera medlemmar upplever problem kanske det kan vara något för klubben att föra fram till T&T. Men som sagt, jag har positiva erfarenheter.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.