Renovering Saab 92 B De Luxe 1954
- Detta ämne har 24 svar, 11 deltagare, och uppdaterades senast 2012-11-06 17:58 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Övrigt / Projekt / Min bil / Renovering Saab 92 B De Luxe 1954
Du har lika fina tröskellådor som jag hade ser jag, annars, fint jobbat!! :AP
Tack Fredrik! 🙂
Har inte hänt så mycket sedan sist men har svetsat klart förargolvet och halva tröskeln. Finputsningen tar ju aldrig slut, kan hålla på hur länge som helst att fylla i och slipa! 😥 Men men… Färdig ska den vara till sommaren!
Tog även ut Jämmerdalen då TV4 kom och gjorde repotage om min som kommer sändas i TV4 nyheterna värmlan i morgon och även på TV4 News 🙂
@blomman29 wrote:
Mycket trevligt att se att de jobbas hårt med denna nu igen! har du någon länk till repotaget?
Lycka till framöver!
Dito! Har letat här under morgonen! Finner ingenting!
http://www.tv4play.se/program/nyheterna-v%C3%A4rmland?video_id=2236870
Cirka tre minuter in i programmet är inslaget.
Jag ser att du sitter i ungefär samma sits som mig Oskar. Ett gäng gamla saabar under renovering och ett halvår till körkort. Trevligt med jämnåriga med samma intresse! :race
Kul att se att det fylls på med ungt friskt blod i denna fantastiska hobby. Det behövs för att hålla Saabs arv vid liv.
Bra jobbat med 92an :wrench
Oj va många som har skirvit! 🙂
Jättekul att ni gillade inslaget och arbetet jag gör med 92:an 😀 Något kort blev det men kul att dom gjorde ett.
Vad roligt att veta om en i samma ålder också Pson!
Troligen så kommer arbetet lugna ner sig nu under vintern då jag endast har tillgång till kallgarage men ska försöka att göra så mycket som möjligt med 92:an. Ska också försöka få iordning 9000 Turbo Sporten också så finns att stå i.
Men till sommaren har jag KÖRKORT!! 😀 😀 Då blir det att åka V4 och 92:a hela sommaren :CE
Och än en gång tack för allt stöd! :race
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem