saab 900 t8 bränsle problem
- Detta ämne har 16 svar, 7 deltagare, och uppdaterades senast 2011-08-08 11:26 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / OG900 / saab 900 t8 bränsle problem
@longjohn61 wrote:
Blir det tydligt så finns 2 bränsle huvud till my 87 😉
Mvh Nisse
Det ser ut att vara med och utan lambdastyrning/katalysator.
Det skiljer en del där så jämför inte med en svensksåld MY87 T8 med en MY89 T8 special.. Har tyvärr ingen möjlighet att fixa
bild hur det ser ut på min T8, den står en bit bort men kan försöka få min far att fota.
//Henrik
@henrikg wrote:
@longjohn61 wrote:
Blir det tydligt så finns 2 bränsle huvud till my 87 😉
Mvh Nisse
Det ser ut att vara med och utan lambdastyrning/katalysator.
Det skiljer en del där så jämför inte med en svensksåld MY87 T8 med en MY89 T8 special.. Har tyvärr ingen möjlighet att fixa
bild hur det ser ut på min T8, den står en bit bort men kan försöka få min far att fota.//Henrik
Ok, nej det är katt på den, men det vore kanon med en bild 🙂
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem