saab 900 t8 bränsle problem

Forum / Modellspecifika forum / OG900 / saab 900 t8 bränsle problem

Visar 2 inlägg - 16 till 17 (av 17 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • augusti 7, 2011 kl. 20:23 #186612

      @longjohn61 wrote:

      Blir det tydligt så finns 2 bränsle huvud till my 87 😉

      Mvh Nisse

      Det ser ut att vara med och utan lambdastyrning/katalysator.

      Det skiljer en del där så jämför inte med en svensksåld MY87 T8 med en MY89 T8 special.. Har tyvärr ingen möjlighet att fixa
      bild hur det ser ut på min T8, den står en bit bort men kan försöka få min far att fota.

      //Henrik

        augusti 8, 2011 kl. 11:26 #186621

        @henrikg wrote:

        @longjohn61 wrote:

        Blir det tydligt så finns 2 bränsle huvud till my 87 😉

        Mvh Nisse

        Det ser ut att vara med och utan lambdastyrning/katalysator.

        Det skiljer en del där så jämför inte med en svensksåld MY87 T8 med en MY89 T8 special.. Har tyvärr ingen möjlighet att fixa
        bild hur det ser ut på min T8, den står en bit bort men kan försöka få min far att fota.

        //Henrik

        Ok, nej det är katt på den, men det vore kanon med en bild 🙂

      Visar 2 inlägg - 16 till 17 (av 17 totalt)
      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.