Saab 900i -88 Jubileum

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 900i -88 Jubileum

Detta ämne innehåller 7 svar, har 3 deltagare, och uppdaterades senast av 2015-09-21 18:05.

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare

turbosaab
    Deltagare

I den här tråden tänkte jag visa upp min nyinköpa Saab 900i -88 Jubileum.
    Den har gått ca 29000 mil. Den har en Oxblodsfärgad inredning och karossen är Edwardian Grey. Den är utrustad med en manuell taklucka och en icke fungerande farthållare. Det finns små rostfläckar lite här och var och delar av lacken på bagageluckan är sönderbränt. Låset på förardörren är lite trögt. Annars är den i hyfsat bra skick.

Fler bilder kommer imorgon
    //Marcus

Tjusigt!
    Sober med Aero ”15.

Janne Hagnell
    Deltagare

Jubbe-900 är lite av en drömbil!

turbosaab
    Deltagare

Här kommer fler bilder precis som utlovat.

Janne Hagnell
    Deltagare

Oxblod och taklucka gör att det blir ett helt annat ljus i kupén än på en standard 900i!

turbosaab
    Deltagare

Oxblod och taklucka gör att det blir ett helt annat ljus i kupén än på en standard 900i!

Det gör det verkligen. Om annat är det vackert. Nu blir det att hitta en orginal stereo med kassettband.

Janne Hagnell
    Deltagare

Clarion made for Saab, då?

turbosaab
    Deltagare

Clarion made for Saab, då?

Jag är inte säker på vilka som är orginal men om det är orginal så kör jag på en sådan.

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng