[Såld]Saab 900i -88 Jubileumsmodell, rustningsobjekt/reservdelsbil

Forum Sälj/Köp Bilar, säljes [Såld]Saab 900i -88 Jubileumsmodell, rustningsobjekt/reservdelsbil

• Detta ämne har 8 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast 2015-11-02 11:34 av .
Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    Oscar Jansson
    Deltagare

Hej!

Säljer min Saab Jubileumsmodell då jag inte har tid eller pengar till att underhålla den. Tyvärr har den blivit stående i ungefär 2 år, så den ser inte särskilt fin ut för tillfället. Allting fungerar dock som det ska, och det är inga problem med motorn. Någon som är händigare än jag skulle nog inte ha några problem att fixa upp bilen igen, men annars kan den fungera bra att plocka reservdelar ifrån. Säljer dock inga delar separat, utan det är hela bilen som gäller.

Finns i Storvik, utanför Gävle.

Pris tänkte jag mig 1000 kr.

UPPDATERING: Bilen är nu såld och hämtad.

Bilagor:
    hakan_f
    Deltagare

Jag köper gärna dina två stycken framstolar om du inte hittar köpare för hela bilen.

SAAB 900i från 1987
    Har ägt:
    SAAB 900 från 1985
    SAAB 600
    SAAB 96 från 1961

Oscar Jansson
    Deltagare

Jag avvaktar lite till, men annars kan du få köpa stolarna. Du får dock betala samma pris som för hela bilen, för isåfall går den till skroten efteråt.

hakan_f
    Deltagare

Hej Oscar

Jag köper de två framstolarna för samma pris som hela bilen, inget problem med det. Var bor du? Kan dom skickas?

Mvh
    Håkan

SAAB 900i från 1987
    Har ägt:
    SAAB 900 från 1985
    SAAB 600
    SAAB 96 från 1961

Oscar Jansson
    Deltagare

Håkan,

Okej, jag vill vänta några dagar till bara innan vi bestämmer något.

Bor i Gävle men bilen står i Storvik, ungefär 3,5 mil väster om Gävle. Hur skulle de lättast kunna skickas? Jag skulle absolut kunna göra det, bara du står för frakten så.

jens
    Deltagare

Hej.
    Lite sent men annonsen ligger ju kvar så jag provar.
    Har bilen gått hädan eller har du den kvar, intresserad utav de 2stora golvmattorna i bilen?
    De är väl vinröda antar jag.
    /Jens

Peder Andersen
    Deltagare

Hej!
    Har du bilen kvar? Kan tänka mig att köpa hela bilen om den finns kvar. Även om framstolar och golvmattor skulle vara sålda…
    MVH
    Peder Andersen
    pedera@telia.com

Oscar Jansson
    Deltagare

Hej!

Ursäkta för sent svar. Bilen finns fortfarande kvar, men är numer utan framsäten.

Golvmattorna är vanliga gummimattor, svarta.

Om det fortfarande låter intressant kan du skriva ett PM.

Mvh,
    Oscar

Oscar Jansson
    Deltagare

Hej!

Bilen finns kvar, men som tidigare nämnts har jag sålt framstolarna.

Om du ändå är intresserad kan du skriva ett PM!

Mvh,
    Oscar

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng