[Såld]Saab 900i -88 Jubileumsmodell, rustningsobjekt/reservdelsbil

Forum / Sälj/Köp / Bilar, säljes / [Såld]Saab 900i -88 Jubileumsmodell, rustningsobjekt/reservdelsbil

Forum / Sälj/Köp / Bilar, säljes / [Såld]Saab 900i -88 Jubileumsmodell, rustningsobjekt/reservdelsbil

  • Författare
    Inlägg
    • september 21, 2015 at 14:38 #379854

      Hej!

      Säljer min Saab Jubileumsmodell då jag inte har tid eller pengar till att underhålla den. Tyvärr har den blivit stående i ungefär 2 år, så den ser inte särskilt fin ut för tillfället. Allting fungerar dock som det ska, och det är inga problem med motorn. Någon som är händigare än jag skulle nog inte ha några problem att fixa upp bilen igen, men annars kan den fungera bra att plocka reservdelar ifrån. Säljer dock inga delar separat, utan det är hela bilen som gäller.

      Finns i Storvik, utanför Gävle.

      Pris tänkte jag mig 1000 kr.

      UPPDATERING: Bilen är nu såld och hämtad.

        september 22, 2015 at 22:10 #379909

        Jag köper gärna dina två stycken framstolar om du inte hittar köpare för hela bilen.

        SAAB 900i från 1987
        Har ägt:
        SAAB 900 från 1985
        SAAB 600
        SAAB 96 från 1961

          september 23, 2015 at 11:58 #379929

          Jag avvaktar lite till, men annars kan du få köpa stolarna. Du får dock betala samma pris som för hela bilen, för isåfall går den till skroten efteråt.

            september 23, 2015 at 12:03 #379930

            Hej Oscar

            Jag köper de två framstolarna för samma pris som hela bilen, inget problem med det. Var bor du? Kan dom skickas?

            Mvh
            Håkan

            SAAB 900i från 1987
            Har ägt:
            SAAB 900 från 1985
            SAAB 600
            SAAB 96 från 1961

              september 23, 2015 at 12:24 #379931

              Håkan,

              Okej, jag vill vänta några dagar till bara innan vi bestämmer något.

              Bor i Gävle men bilen står i Storvik, ungefär 3,5 mil väster om Gävle. Hur skulle de lättast kunna skickas? Jag skulle absolut kunna göra det, bara du står för frakten så.

                oktober 31, 2015 at 09:07 #381185

                Hej.
                Lite sent men annonsen ligger ju kvar så jag provar.
                Har bilen gått hädan eller har du den kvar, intresserad utav de 2stora golvmattorna i bilen?
                De är väl vinröda antar jag.
                /Jens

                  november 2, 2015 at 10:27 #381232

                  Hej!
                  Har du bilen kvar? Kan tänka mig att köpa hela bilen om den finns kvar. Även om framstolar och golvmattor skulle vara sålda…
                  MVH
                  Peder Andersen
                  pedera@telia.com

                    november 2, 2015 at 11:33 #381234

                    Hej!

                    Ursäkta för sent svar. Bilen finns fortfarande kvar, men är numer utan framsäten.

                    Golvmattorna är vanliga gummimattor, svarta.

                    Om det fortfarande låter intressant kan du skriva ett PM.

                    Mvh,
                    Oscar

                      november 2, 2015 at 11:34 #381235

                      Hej!

                      Bilen finns kvar, men som tidigare nämnts har jag sålt framstolarna.

                      Om du ändå är intresserad kan du skriva ett PM!

                      Mvh,
                      Oscar

                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.