SAAB car museum 40 år .
- Detta ämne har 4 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast 2015-11-09 21:29 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / SAAB car museum 40 år .
Hej alla SAAB vänner . Enligt Classic motors hemsida firar SAAB museum 40 år med jippo den 24/10 . Hitta ingen info varken här eller på SAAB car museum hem sida . Dom har väl inte missa detta ? Bifogar länk till Classic motors sida .
Bengt
Finns inbjudan på Saabmuseets Facebooksida: https://www.facebook.com/events/1655079554751714/
/B
bengt@akesson-motorsport.se
Mycket trevlig tillställning!
Vi tog med oss -64 Sporten och besökte museet.
Många trevliga människor var på plats.
Mycket trevlig tillställning!
Vi tog med oss -64 Sporten och besökte museet.
Många trevliga människor var på plats.
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem