Saab OG900 cab för modeplåtning i Saltsjöbaden 16/4

Forum / Lokalsektioner / Stockholmssektionen / Saab OG900 cab för modeplåtning i Saltsjöbaden 16/4

  • Författare
    Inlägg
    • mars 31, 2015 kl. 17:55 #27075

      En tidlös klassiker sökes för marknadsföring av tidlösa klassiker från Eton (http://www.etonshirts.com/se/) i Saltsjöbaden den 16:e april. Har du en fin OG900 cab som du vill föreviga i en professionell modeplåtning? Hör av dig till stockholm@saabklubben.se så förmedlar jag kontakt med reklambyrån som söker detta.

      Jag har inte mer info om tider, ersättning osv. utan det är något som du/ni får lösa med byrån ifråga.

    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.