Saab Träff Karlskrona 2010
Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / Saab Träff Karlskrona 2010
- Detta ämne har 72 svar, 22 deltagare, och uppdaterades senast 2010-05-01 14:37 av
L-M Andersson.
-
FörfattareInlägg
-
walle wrote:måste köra lite mer med min aeron denna vecka för att riktigt lita på den en sån här lång tur har 34 mil till karlskrona så allt måste fungera mvh niklas
Provkör på vägen ner :racesmile:
Vore kul o se den!
Ja räknade med dig, annars tar jag din mat 🙂
Du får låna en säng om du vill köra ner på fredagkvällen.Benny S wrote:walle wrote:måste köra lite mer med min aeron denna vecka för att riktigt lita på den en sån här lång tur har 34 mil till karlskrona så allt måste fungera mvh niklasProvkör på vägen ner :racesmile:
Vore kul o se den!
Ja räknade med dig, annars tar jag din mat 🙂
Du får låna en säng om du vill köra ner på fredagkvällen.Kommer flera tror jag :).
Ser fram emot den 24/4 nuapril 12, 2010 kl. 18:37 #156311AndersS wrote:Hej
Min syster har erbjudit sig att köra 96’eren om hon får tid. Annars, kommer jag och min fru i OG900 Cabben.MVH
Anders / Köpenhamn
Saab Klub DanmarkSysteren kommer tyvärr inte så det er endast jag och fruen. :duck:
Per-Erik wrote:ok, jag hoppas att min tidigare preliminära anmälan godkänns, för som det ser ut nu så kommer jag, fru och två barn i Talladegan… ska iväg och besikta om två timmar…Absolut, klart vi räknade med dig!
Både saabfjollen o jag är rejält sugna på o se Talla`n.Det är ha-begär!
Jodå, det finns annat än kaffe o dricka till barnen.april 21, 2010 kl. 19:19 #156817Blir det dåligt väder jag som tvättade monten i kväll och gjorde den klar för träffen
Per-Erik wrote:nu verkar det som att Karlskrona ska få ganska bra väder…. soligt iallafall, lite svalt… Bara det inte regnar ju!Prognos för SYDÖSTRA GÖTALAND
Skurar i dag, sol i morgon
Tidvis molnigt och någon regnskur. I natt lättande molntäcke med frostrisk. I morgon vackert väder och 8-12 grader. Västlig vindKommer alla 39 föranmälda…?
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.