Saab Träff Karlskrona 2010
Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / Saab Träff Karlskrona 2010
- Detta ämne har 72 svar, 22 deltagare, och uppdaterades senast 2010-05-01 14:37 av
L-M Andersson.
-
FörfattareInlägg
-
april 24, 2010 kl. 17:28 #157028
Även jag tackar för en mycket trevlig träff med bilar och folk, slänger här upp en liten samling av bilderna jag lyckades knäppa under dagen, mycket nöje.
Per-eriks mycket fina 9000 talladega, en fröjd för ögat att kolla på.
Två tidiga turbos av var modell i mycket fint skick.
Här börjar vi ge oss av sakta men säkert.
Ett av många små stopp för att se så alla hänger med.
Är det en ny eller ej tidgare skådad SAAB först på denna bild? nej, det är en audi, om jag inte missminner mig, tvåtakt 🙂
Går som sjutton, fick gasa på med min 9000 turbo för att hänga på i samma tempo, här ett försök till omkörning, men icke.
Vi börja närma oss första stoppet på turen.
Framme vid första stoppet, Riverside.april 24, 2010 kl. 17:36 #157029Fortsättning..
framme vid sista stoppet i ronneby för lite korvgrillning.Mvh Alexander
Hej alla.
tack för en trevlig dag med alla dessa saab fantaster.
Lagt upp alla mina bilder på saabsite nu bara in och kolla.//Kim
april 24, 2010 kl. 19:39 #157035vill tacka alla som har varit med o fixat dagens träff,, mycket trevligt arrangemang,,, fina vägar,, mysigt fika ställe.
o lite nya kontakter knöts 🙂
vi kommer absolut tillbaka, TACKAR!!!!
mvh dennis o jimmyapril 24, 2010 kl. 21:04 #157045Hej alla Saabfreaks
tack för en underbar tur i det Blekinske landskapet. Det var trevligt att träffa er och oppleva äkta svenska Saab passion.
Vi hade för mycket frisk luft efter så många mil i Saabriolet’en, så vi tog en tupplur på en rastplats innan resan gick till Köpenhamn.
Hoppas vi ses igen til nästa år. :thanks:
Helle & Anders
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.