Saabfakta på Saab 99 1979-1980: uppgift saknas fn?

Forum Modellspecifika forum 90/99 Saabfakta på Saab 99 1979-1980: uppgift saknas fn?

• Detta ämne har 7 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast 2015-01-13 19:23 av .
Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    targus200
    Deltagare

https://saabklubben.se/saabfakta/saab-99/skillnader/
    Hvorfor står det ingenting her? Det skiller endel på de modellene.

Jonathan
    Deltagare

Den informationen kanske inte fanns eller var tillräckligt tydlig när Martin (vår förr-förra webbmaster) sammanställde detta? Om du eller någon annan har information att komplettera här (eller någon annanstans på vår hemsida) så är det bara att meddela mig om det. Uppdaterar gärna det som saknas/är felaktigt på vår hemsida.

Lägger denna tråd under 90/99 här i forumet också.

Martin
    Deltagare

Lämnade webmästeriet runt 2008. Hade nog hoppats att pigga medlemmar kunnat fylla i luckorna. 😥 😉

Det var otroligt mycket jobb att sammanställa Saabfaktan på den tiden. Det gick inte att köra ”copy paste” från andra sidor eftersom informationen bara fanns i tryckt text och i huvudet.
    Sanningen var väl att energin och tiden inte räckte till. Ordförande och webmaster samtidigt plus familj o chefsjobb gjorde sitt till.

Så ta gärna Sulos uppmaning/inbjudan på allvar och komplettera med det som saknas 🙂
    Då kan Saabklubbens hemsida bli ännu mer komplett!

Jonathan
    Deltagare

@Martin wrote:

Så ta gärna Sulos uppmaning/inbjudan på allvar och komplettera med det som saknas 🙂

:AP Helt rätt! Vi tar gärna in redaktörer till vår hemsida. Mer info om det finns här: viewtopic.php?f=43&t=37515

Martin (och Patrik) gjorde en enorm insats med att få in bra information på vår hemsida. Jag besitter inte samma kunskap om Saabs bilmodeller som dem, utan har främst fokuserat på att organisera och samla så mycket av våra hemsidor och tjänster på nätet under en gemensam (och väldigt enkel) plattform under min tid som webbmaster. Min målsättning är att alla medlemmar som så önskar ska kunna bidra till vår hemsida.

Jonas Åberg
    Moderator

Märkligt nog så har jag erbjudit min hjälp många ggr genom, men inget gehör alls. Man har fått intrycket ab att det är en sluten krets av människor som inte släpper till.
    Karl Ask är ett undantag som gav resultat.

De finns så mycket kunskap i bland klubbens medlemmar som borde utnyttjas bättre.

Jonathan
    Deltagare

Besynnerligt Jonas. När jag annonserade efter redaktörer till vår hemsida tidigare (i Bakrutan, på hemsidan, Fscebook & forumet) fick jag inte ett enda svar.

Om du är fortsatt intresserad av att hjälpa till Jonas, skicka då gärna några rader till @saabklubben.se”>webbmaster@saabklubben.se. Det skulle hjälpa oss väldigt!

Jonas Åberg
    Moderator

Ja. De var innan din tid. Du är på hugget och överallt. 😉 just nu sitter jag i Valberedningen och är väldigt lite vid datorn. Men är naturligtvis inte omöjlig till mindre uppdrag.

Martin
    Deltagare

Känner faktiskt inte igen mig, men det var ett tag sedan.
    Huvudsaken är ivf att arbetet kommer igång

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng