Saabfakta på Saab 99 1979-1980: uppgift saknas fn?

Forum / Modellspecifika forum / 90/99 / Saabfakta på Saab 99 1979-1980: uppgift saknas fn?

• Författare

https://saabklubben.se/saabfakta/saab-99/skillnader/
      Hvorfor står det ingenting her? Det skiller endel på de modellene.

januari 11, 2015 kl. 19:58 #200845

Den informationen kanske inte fanns eller var tillräckligt tydlig när Martin (vår förr-förra webbmaster) sammanställde detta? Om du eller någon annan har information att komplettera här (eller någon annanstans på vår hemsida) så är det bara att meddela mig om det. Uppdaterar gärna det som saknas/är felaktigt på vår hemsida.

Lägger denna tråd under 90/99 här i forumet också.

januari 11, 2015 kl. 20:43 #200857

Lämnade webmästeriet runt 2008. Hade nog hoppats att pigga medlemmar kunnat fylla i luckorna. 😥 😉

Det var otroligt mycket jobb att sammanställa Saabfaktan på den tiden. Det gick inte att köra ”copy paste” från andra sidor eftersom informationen bara fanns i tryckt text och i huvudet.
          Sanningen var väl att energin och tiden inte räckte till. Ordförande och webmaster samtidigt plus familj o chefsjobb gjorde sitt till.

Så ta gärna Sulos uppmaning/inbjudan på allvar och komplettera med det som saknas 🙂
          Då kan Saabklubbens hemsida bli ännu mer komplett!

januari 11, 2015 kl. 21:37 #200861

@Martin wrote:

Så ta gärna Sulos uppmaning/inbjudan på allvar och komplettera med det som saknas 🙂

:AP Helt rätt! Vi tar gärna in redaktörer till vår hemsida. Mer info om det finns här: viewtopic.php?f=43&t=37515

Martin (och Patrik) gjorde en enorm insats med att få in bra information på vår hemsida. Jag besitter inte samma kunskap om Saabs bilmodeller som dem, utan har främst fokuserat på att organisera och samla så mycket av våra hemsidor och tjänster på nätet under en gemensam (och väldigt enkel) plattform under min tid som webbmaster. Min målsättning är att alla medlemmar som så önskar ska kunna bidra till vår hemsida.

januari 13, 2015 kl. 05:36 #176960

Märkligt nog så har jag erbjudit min hjälp många ggr genom, men inget gehör alls. Man har fått intrycket ab att det är en sluten krets av människor som inte släpper till.
              Karl Ask är ett undantag som gav resultat.

De finns så mycket kunskap i bland klubbens medlemmar som borde utnyttjas bättre.

januari 13, 2015 kl. 06:43 #199597

Besynnerligt Jonas. När jag annonserade efter redaktörer till vår hemsida tidigare (i Bakrutan, på hemsidan, Fscebook & forumet) fick jag inte ett enda svar.

Om du är fortsatt intresserad av att hjälpa till Jonas, skicka då gärna några rader till webbmaster@saabklubben.se. Det skulle hjälpa oss väldigt!

januari 13, 2015 kl. 09:32 #199580

Ja. De var innan din tid. Du är på hugget och överallt. 😉 just nu sitter jag i Valberedningen och är väldigt lite vid datorn. Men är naturligtvis inte omöjlig till mindre uppdrag.

januari 13, 2015 kl. 19:23 #200906

Känner faktiskt inte igen mig, men det var ett tag sedan.
                    Huvudsaken är ivf att arbetet kommer igång

• Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.