Saabs originalrattar passande og900

Forum Modellspecifika forum OG900 Saabs originalrattar passande og900

Detta ämne innehåller 5 svar, har 5 deltagare, och uppdaterades senast av 2011-04-06 08:24.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare

exd
    Deltagare

Hej!
    Lite ny på det här med og900, köpte mina två första nu i helgen som ska snyggas till lite.
    Sitter och klurar på vad det finns för olika alternativ på rattar till og900an, så posta gärna lite bilder, info och kanske ungefärlig prisklass. Så vet man ju lite alternativ. 🙂

I ena sitter vad jag förstått ”Carlsson ratten” vet inte om den var speciell för UK marknaden eller ej.

henrikg
    Deltagare

Här är några olika og900 saab original/tillbehörs rattar:

Tre-ekrad nardi träratt är nog min favorit, men den svarta uppe till vänster är riktigt skön också! Har bara kvar dom två.

//Henrik

longjohn61
    Deltagare

@henrikg wrote:

Tre-ekrad nardi träratt är nog min favorit, men den svarta uppe till vänster är riktigt skön också! Har bara kvar dom två.

//Henrik

Fina rattar 😆

Mvh Nisse

t16s
    Deltagare

@henrikg wrote:

//Henrik

då tycker jag du kan sälja en av dom till mig 😛

M.Broberg
    Deltagare

Talladega och den 3 ekrade skinn ratten med Turbo emblemet är ju lätt snyggst =)

exd
    Deltagare

Tackar för bilderna!
    Den ratten som sitter i ena bilen är andra raden, längst till vänster. Var inte jätteförtjust i den till en början, men börjar vänja mig. I bil nr 2 så ska jag nog försöka hitta en träratt likt Nardiratten skulle nog bli snyggast och exklusivast 😉

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng