Saabträff Sollefteå, Västernorrland. 10/8

Forum Klubbinformation Träffar & andra aktiviteter Saabträff Sollefteå, Västernorrland. 10/8

• Detta ämne har 7 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast 2013-08-09 14:40 av .
Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    reino
    Deltagare

Slänger upp lite info då.

Saabträff i Sollefteå, Västernorrland.
    Plats: Risöns camping.
    Tid: Lördag den 10e Augusti klockan 10-16.

Vi är några som ville träffas för att snacka lite och kika på andras bilar samt berätta om den egna pärlan. =) Kanske ta en glass om vädret är som vi beställt.
    Hoppas på lite uppslutning även om vädret är halvdant. Jag kommer oavsett att vara där.

Väl bemött!
    //Mvh Sebastian

reino
    Deltagare

Fast denna kanske borde ligga i norrlandsdelen då det inte är en Officiell träff från SSK.. :duck

andreasr
    Deltagare

Jag skulle vilja veta hur många ”ni” är..
    För jag vill nog inte missa detta historiska ögonblick….
    En SAAB träff i Sollefteå, helt otroligt…. :CH

Mvh Andreas

"sport eller Comfort"

reino
    Deltagare

Det var jag och en till kille som kom fram till att det borde va en träff i V-norrland eller så.

Enligt facebookeventet så är det 9 som ska komma och 10 som ”kanske” kommer. 😛

https://www.facebook.com/events/199342616895008/?fref=ts

Välkommen! :race

moparman
    Deltagare

FA*****N….. Jag ser ju att det är samtidigt som Riverside Cruisers träff på Sandslån (Kramfors crusing) vilket innebär att då kommer inte jag…. För att träffen på sandslån missar jag bara inte… 👿

fataren
    Deltagare

Tänkte ta mig till solle först ich sen till sandsslån 🙂

Skickat från min MT15i via Tapatalk 2

hup213
    Deltagare

Besiktade igår och får ägna lördagen till att byta en spindelled och fixa handbromsvajrarna som kärvar.

Pelle

Pelle i Härnösand

hup213
    Deltagare

Tog fel på dag. Spindelleden kom på plats förra helgen. Jag och min vehikel infinner oss.

Pelle i Härnösand

Pelle i Härnösand

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng