Söker monteringsanvisning Dragkrok ETNA typ 2060

Forum Modellspecifika forum 95/96 V4 Söker monteringsanvisning Dragkrok ETNA typ 2060

Detta ämne innehåller 0 svar, har 1 deltagare, och uppdaterades senast av 2015-07-14 21:36.

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare

niils
    Deltagare

Jag har kommit över en dragkrok med alla fästen (tror jag ) till min Saab 95. Draget är tillverkat av Etna Fabrikker i Norge
    På typskylten står det TYP 2060
    Se bild.

IMG_3778

Är det någon som har en beskrivning på hur denna monteras eller har en liknande monterad på sin egen 95:a

Draget är så pass långt att det främre fästet sitter framför bakaxeln och bakom bakaxeln är det ytterligare 3 fästpunkter i fotbaljan i bagaget skall en större förstärkningsvinkel monteras.

I garaget finns: Saab 95 -1973 och Saab 9-5 Tid4/Hirsch -2010 samt en "nästan Saab" Cadillac BLS -2008 Biopower

Bilagor:
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng