Solskydd og 900 cabriolet
Forum / Modellspecifika forum / OG900 / Solskydd og 900 cabriolet
- Detta ämne är tomt.
-
FörfattareInlägg
-
mars 1, 2021 kl. 11:25 #482045
Hej!
Lägger ut en fråga om hur jag kan renovera ett solskydd till min 900 cab. Höger sida ramlar ner hela tiden och nu har jag en provisorisk lösning för att hålla uppe det, inte så snyggt…Någon som löst detta eller som har ett höger solskydd i bra skick att sälja?
Obs gäller cabben, ser inte ut som de till dem som har plåttak.
Mvh Johan
januari 11, 2023 kl. 21:56 #500059Hej
Aktiverar denna tråd igen. Problemet med solskyddet är inte löst, någon som har ett bra höger solskydd till min 900 cabriolet 1988 eller har något tips om hur jag kan renovera det befintliga?
Försöker också klura ut om de tog ett solskydd från någon annan modell eller om det gjordes en speciell modell bara för cabben. Antar det sistnämnda…
Mvh Johan
januari 12, 2023 kl. 22:01 #500072Saab 96 TT ´64, "Sportbulan"
Saab 96 TT ´65 "PruttIngvar"
Saab 99 GL ´83 "Tant Brun"
Saab 900 Turbo cabriolet ´87 "TureTurbo"
Saab 900i ´88 "Prins Charles"
Saab 9-3 SC, 2.0t ´09Skämsbil:
Renault Zoe ´22Kassör Svenska Saabklubben samt medlem i Bakrutans redaktion
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
