Sorgligt, men mycket roligt :-)
- Detta ämne har 4 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast 2004-11-03 21:03 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
påtal om sorgligt, men roligt..
snubblade över det här inlägget på ett volvoforum..
http://forum.740klubben.se/viewtopic.php?t=13515
..får hoppas att det inte är seriöst menat.. 
Lite mera humor:
http://www.blocket.se/view/3640213.htm?caller=kal_s&l=0&c=1&city=0
Nästan en 92-motor ju. 
http://www.blocket.se/view/3680259.htm?caller=jkl_s&l=0&c=1&city=0
Billig i alla fall… 
Mvh Petter
Jag ska montera 5stycken såna där vingar på 61:an då får jag hundra hästar till!!!!!
XP-släng dig i väggen 
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem