SRSlampa
- Detta ämne har 6 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast 2013-03-09 12:21 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / 9000 / SRSlampa
Jo, var och besiktade igår och fick nedslag på airbaglampan då detta är nytt för i år.
Lampan har lyst sedan jag köpte bilen ifjol, har man tur är det bara att den stått utan batteri ett tag, har man otur är det nåt annat.
Denna kan man inte släcka utan datorutrustning(?) Vad kostar sådant att köpa själv?
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=253836 föreslår annars ”Coilspringen aka kontaktrullen”
Nån som har förslag?
tpf/Dennis
kontaktrulle
http://www.bildelsbasen.se/global/images/image.php?src=/mnt/newftp/112/bil/lgnr/192679_1.jpg
Är det bara att prova med multimeter på den?
Jo, men girigbuken skulle ha 300kr för att släcka lampan, vilket känns jävligt onödigt att måsta göra två ggr om det nu är släpringen.
@Dennistennis wrote:
Jo, men girigbuken skulle ha 300kr för att släcka lampan, vilket känns jävligt onödigt att måsta göra två ggr om det nu är släpringen.
Nå fick du någon lösning på bilen? =)
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem